موکب درمانی سلام، امسال هم مانند سالیان گذشته به ارایه خدمات درمانی در کربلای معلی خواهد پرداخت.

موکب درمانی کاشان راهی کربلا خواهد شد

مدیر اجرایی این موکب در خصوص پیش بینی خدمات درمانی در اربعین امسال گفت:پیش بینی می شود با توجه به گرمای شدید هوا و نزدیکی این موکب به حرم مطهر روزانه بالغ بر سه الی پنج هزار نفر به این موکب جهت ویزیت مراجعه نمایند.
وحید مصاحبی محمدی افزود:تامین هزینه تجهیزات ، امکانات و همچنین دارو یکی از مسایل بسیار مهم پیش روی موکب است که خوشبختانه هر ساله با توجه به عنایت اهل بیت علیهم السلام این موارد به خوبی تامین می‌شود.
وی افزود :با توجه به مردمی بودن مواکب کمکهای خیرین هر ساله باعث رشد و تکامل خدمات رسانی شده است که امیدواریم امسال هم مردم نیکوکار کمکهای خود را به این امر اختصاص دهند.
مصاحبی محمدی افزود :خوشبختانه کمکهای مومنانه داروخانه های سطح شهرستان،جمعیت هلال احمر،معاونت بهداشت استان اصفهان و خیرین باعث شده داروهای مورد نیاز تهیه و در اختیار عاشقان اهل بیت در مسیر اربعین قرار بگیرید.
دکتر مهرداد حسین پور سرپرست تیم درمانی موکب سلام هم در خصوص اعزام نیروهای درمانی گفت:پیش بینی میشود بالغ بر صد نفر از نیروهای داوطلب پزشک و پیراپزشک برای خدمت رسانی ده روزه عازم خدمت شوند
وی تصریح کرد :با توجه به نیاز اساسی زایراین و بهبود کیفیت سفر عاشقان اهل بیت علیهم السلام موکب درمانی سلام  به صورت شبانه روزی به ارایه خدمات درمانی خواهد پرداخت .
گفتی است موکب درمانی سلام با همکاری دانشگاه وارث الانبیا کربلا امسال در باب السدره امام حسین علیه السلام به ارایه خدمات درمانی خواهد پرداخت و گروهی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز همکاری خواهند داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.